
ERASMUS+ 2024-2025 ”Beauty in diversity”
2024-1-RO01-KA121-SCH-000212760
Obiectivele proiectului:
O1 - Dezvoltarea abilităților de înțelegere, vorbire, scriere și citire în Limba Engleză pentru 6 profesori din grădiniță
O2 -Dezvoltarea competențelor de proiectare și desfășurare de activități didactice eficiente destinate copiilor speciali și dificultăți de învățare, pentru 6 profesori
REZULTATE TANGIBILE ALE PROIECTULUI:
* Program de formare avizat de Casa Corpului Didactic Dâmbovița
DIVERSITATE, ECHITATE ȘI INCLUZIUNE
Ca rezultat al implementării proiectului de mobilitate "BEAUTY IN DIVERSITY" din cadrul Acreditării Erasmus+, vom desfășura, în calitate de formatori ai Casei Corpului Didactic Dâmbovița, programul de formare "Diversitate, Echitate și Incluziune" în scopul diseminării activităților de proiect și al transferului de cunoștințe la nivel județean.
* Activitate opțională ”Let's have fun with English!”
Ca activitate de follow-up în urma participării la cursul de formare ”English Language - Intermediate Level B1”, am proiectat și vom desfășura împreună cu preșcolarii activitatea opțională ”Let's have fun with English!”, în anul școlar 2025-2026.
ENGLISH LANGUAGE - Intermediate Level B1
Competențe dobândite:
* Îmbunătățirea pronunției, a vocabularului și a competențelor gramaticale;
* Câștigarea încrederii în sine cu privire la conversația în Limba Engleză;
* Dezvoltarea competențelor cu privire la verbe și structurile gramaticale de bază;
* Dezvoltarea competențelor de planificare și desfășurare a activităților opționale de Limbă Engleză pentru nivelul preșcolar (4-6 ani);
* Îmbunătățirea calității și corectitudinii conversației pe teme uzuale;
* Îmbunătățirea capacității de ascultare, citire, înțelegere a unor texte scurte;
* Cunoașterea anumitor aspecte din cultura și istoria locală a orașului Sevilla;
* Crearea unor relații de colaborare pozitivă cu profesorii participanți din alte țări ale Uniunii Europene în scopul cooperării viitoare în scopuri educaționale.
DESIGNING INCLUSIVE LEARNING ENVIRONMENTS TO SUPPORT ALL STUDENTS
Competențe dobândite:
* Identificarea barierelor educaționale întâlnite în educarea copiilor cu cerințe educaționale speciale și dificultăți de învățare;
* Dezvoltarea capacității de a selecta prioritățile și de a planifica intervenții didactice care vin în sprijinul diversității (adaptare curriculară, planificarea învățării diferențiate, etc);
* Dezvoltarea capacității de a utiliza noile tehnologii în proiectarea și desfășurarea activităților didactice incluzive;
* Înțelegerea caracteristicilor de bază ale unui mediu educațional incluziv;
* Dezvoltarea competențelor de relaționare și colaborare cu părinții copiilor cu cerințe educaționale speciale și cu specialiști din domeniu (consilier, psiholog, logoped, etc).








